Jak postupovat při reklamaci
reklamacni_listZboží se poškodilo při přepravě, jak mám postupovat?
- Bez odkladu mě informujte o vzniklé situaci, ideálně prostřednictvím e-mailu na info@nejenprodusi.cz.
- Zásilku i zboží vyfoťte tak, aby bylo zřejmé, k jakému poškození během přepravy došlo.
- Fotografie zašlete, prosím, na e-mail info@nejenprodusi.cz.
- Po předchozí domluvě zašlete poškozené zboží ideálně s vyplněným reklamačním listem na adresu: Jana Vansová, Čimelice 236, 398 04 Čimelice. Nezapomeňte zásilku zabalit tak, aby nedošlo jejímu k dalšímu poškození během přepravy.
- Zásilku doporučuji zaslat prostřednictvím České pošty jako Doporučené psaní. Po předchozí domluvě je možné zaslat i prostřednictvím Zásilkovny na předem dohodnuté výdejní místo. Zásilky nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty.
- V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat na emailu: info@nejenprodusi.cz nebo telefonicky na +420 725 009 843.
Zboží se poškodilo v rámci záruční lhůty, jak mám postupovat?
- Bez odkladu mě informujte o vzniklé situaci, ideálně prostřednictvím e-mailu na info@nejenprodusi.cz
- Obratem s Vámi celou situaci vyřeším a společně se domluvíme na řešení, které Vám bude vyhovovat.
- Po předchozí domluvě zašlete poškozené zboží ideálně s vyplněným reklamačním listem na adresu: Jana Vansová, Čimelice 236, 398 04 Čimelice.
- Nezapomeňte zásilku zabalit tak, aby nedošlo jejímu k dalšímu poškození během přepravy.
- Zásilku doporučuji zaslat prostřednictvím České pošty jako Doporučené psaní. Po předchozí domluvě je možné zaslat i prostřednictvím Zásilkovny na předem dohodnuté výdejní místo. Zásilky nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty.
- V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat na emailu: info@nejenprodusi.cz nebo telefonicky na +420 725 009 843.
Jak o šperky pečovat a předcházet tak jejich poškození, najdete zde.