Výměna a vrácení zboží
Přejete si zakoupený produkt vyměnit za jiný či jste si svůj nákup rozmysleli? Ze zákona máte možnost produkt vrátit či jej vyměnit za jiný. Na odstoupení od kupní smlouvy máte nárok do 14 dnů ode dne následujícího po dni převzetí zboží.
přeji si výmenu zboží či velikosti. Jak mám postupovat?
- Prosím, vyplňte formulář pro výměnu zboží.
- Zboží, které si přejete vyměnit, zašlete spolu s vyplněným formulářem výše na adresu: Jana Vansová, Čimelice 236, 398 04 Čimelice
- Nezapomeňte zásilku zabalit tak, aby nedošlo k jejímu poškození během přepravy.
- Zásilku doporučuji zaslat prostřednictvím České pošty jako Doporučené psaní. Po předchozí domluvě je možné zaslat i prostřednictvím Zásilkovny na předem dohodnuté výdejní místo. Zásilky nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty.
- Zboží zašlete zpět nepoškozené, nenošené a pokud možno v původním neporušeném obalu včetně veškerého příslušenství tak, jak jste zboží obdrželi. Více informací najdete v Obchodních podmínkách.
- V jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat na emailu: info@nejenprodusi.cz nebo telefonicky na +420 725 009 843.
Pokud bude cena nového produktu nižší než cena produktu, který zasíláte k výměně, peněžní rozdíl Vám bude zaslán na Váš bankovní účet. U výměn, či úprav velikostí účtuji poštovné pro Zásilkovnu 85 Kč v případě převodu této částky na náš bankovní účet. Při využití služby České Pošty účtuji 95 Kč v případě převodu této částky na náš bankovní účet.
Přeji si zboží vrátit. Jak mám postupovat?
- Prosím, vyplňte formulář odstoupení od smlouvy
- Zboží, které si přejete vrátit, zašlete spolu s vyplněným formulářem výše na adresu: Jana Vansová, Čimelice 236, 398 04 Čimelice
- Nezapomeňte zásilku zabalit tak, aby nedošlo k jejímu poškození během přepravy.
- Zásilku doporučuji zaslat prostřednictvím České pošty jako Doporučené psaní. Po předchozí domluvě je možné zaslat i prostřednictvím Zásilkovny na předem dohodnuté výdejní místo. Zásilky nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty.
- Zboží zašlete zpět nepoškozené, nenošené a pokud možno v původním neporušeném obalu včetně veškerého příslušenství tak, jak jste zboží obdrželi. V případě vrácení poškozeného nebo jinak znehodnoceného zboží jsem oprávněna jednostranně započíst nárok na náhradu škody vzniklé na zboží proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Více informací najdete v Obchodních podmínkách.
- V jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat na emailu: info@nejenprodusi.cz nebo telefonicky na +420 725 009 843.